کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید و بهترین مانیتورهای اداری پیشنهادی

برای خرید بهترین مانیتور اداری، باید به قیمت و ویژگی‌های مختلفی توجه کنید. در زیر به چند نکته کلی و بهترین مانیتورهای اداری پیشنهادی اشاره می‌کنیم.

1. اندازه صفحه‌نمایش: اندازه مناسب مانیتور اداری معمولاً بین 21 تا 27 اینچ است. انتخاب اندازه مناسب بستگی به فضای موجود در محل کار و نیازهای شغلی شما دارد. برای خرید محصولات جی پلاس اینجا کلیک کنید.

2. رزولوشن: در انتخاب رزولوشن مناسب برای مانیتور اداری، باید به عواملی مانند اندازه صفحه‌نمایش فاصله بین شما و مانیتور و کارهای موردنظرتان توجه کنید. به ‌طور کلی برای کارهای روزمره در محیط اداری، رزولوشن Full HD گزینه مناسبی است. اگر کارهای تخصصی‌تری انجام می‌دهید، می‌توانید رزولوشن بالاتری مانند QHD یا 4K را انتخاب کنید.

3 . نوع پنل: مانیتورها معمولاً دارای پنل‌های IPS (In-Plane Switching) برای زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بهتر و یا TN (Twisted Nematic) برای زمان پاسخگویی سریع‌تر هستند. برای کارهای اداری، معمولاً پنل‌های IPS ترجیح داده می‌شوند.

4. پورت‌ها و اتصالات: مطمئن شوید که مانیتور دارای پورت‌ها و اتصالات متنوعی برای اتصال به انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، پرینتر، اسکنر و دیگر وسایل داشته باشد.

5. قابلیت چرخش و انعطاف‌پذیری: اگر نیاز به چرخش مانیتور دارید تا به عنوان یک مانیتور ورتیکال استفاده کنید یا از دید افقی به دید عمودی تغییر دهید، مانیتورهایی با قابلیت چرخش یا انعطاف‌پذیری را در نظر بگیرید.

6. نورپس‌زمینه: مانیتورهای LED با نورپس‌زمینه LED به صرفه‌تر هستند و در مصرف، انرژی کمتری نسبت به نورپس‌زمینه CCFL دارند.

7. قیمت: توجه به بودجه‌ی خود داشته باشید. مانیتورهای اداری با تنوع گسترده‌ای از قیمت‌ها در بازار موجود هستند. به دنبال مانیتوری با تعادل مناسب بین کیفیت و قیمت باشید.

8. برند و اعتبار: خرید از برندهای معروف و با اعتبار مطمئن تر است. برخی از معروفترین برندهای مانیتور شامل Dell، HP، Asus، LG و جی پلاس هستند.

توصیه‌های مانیتور اداری پیشنهادی

  1. مانیتور اداری جی پلاس مدل GDM-226LN به دلیل استفاده از پنل IPS، شفافیت تصویر خوبی دارد. اگر به دنبال خرید یک مانیتور اداری با قیمت مناسب هستید این مانیتور 22 اینچی انتخاب مناسبی است. این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانتیور ارزان قیمت در مکان‌های پرنور استفاده کنید. ویژگی جذاب و پرکاربرد این مانیتور اداری 22 اینچی، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون یا اسپیکر خود را به مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. همچنین فرم و پایه مانیتور جی‌پلاس از جنس فلز است و حس کیفیت و لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیت و باریک، با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و یا محل کار خود هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-226LN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.
  2. مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN، یکی از نمایشگرهای اداری 24 اینچ ایرانی است که به دلیل استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش IPS، پراکندگی نور کاهش یافته و تصویر زنده‌تر با رنگ‌های طبیعی‌تری ارائه می‌دهد. زاویه دید این مانیتور 24 اینچی، 178 درجه می‌باشد که به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی IPS، دقت رنگ و وضوح تصویر با تغییر زاویه دید کاربر، کاهش نمی‌یابد و تصویری زنده و شفاف از تمام زوایا را ارائه می‌کند. روکش مات (Anti-Glare) این مانیتور ایرانی، از انعکاس نور جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانیتور در مکان‌های پرنور استفاده کنید. انتقال تصویر در مانیتور GDM-245LN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور اداری 24 اینچی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و محل کار خود هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-245LN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

قبل از خرید، می‌توانید نظرات مشتریان و بررسی‌های تخصصی را برای مانیتورهای مورد نظرتان مطالعه کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. همچنین، مهم است که مانیتور انتخابی به نیازهای خاص شغلی شما پاسخ دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49821 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1402/08/28 تاریخ خبر: 1401/09/28 تعداد مشاهده: 1480
کلید واژه ها:
سافت گذر